مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی آسیا

ژاپن برای چهاردهمین بار فینالیست شد

تیم ملی والیبال ایران در مرحله حذفی مسابقات قهرمانی آسیا برابر پاکستان به میدان رفت و با پیروزی مقتدرانه برابر این تیم راهی مرحله نیمه نهایی این رقابتها در ارومیه شد.
کد خبر: ۱۴۲۰۴۳۶
تعداد بازدید : 74

به گزارش جام جم آنلاین، در ادامه مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به مصاف تیم پاکستان رفت و در دیداری یکطرفه حریف را ۳ بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

بهروز عطایی برای این دیدار محمد موسوی، امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، مبین نصیری و محمد ولی زاده به میدان فرستاد.

ست اول؛ ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران

تیم ایران از همان ابتدای بازی شروع طوفانی داشت و چند امتیاز پی‌درپی اختلاف کسب کرد. تیم ایران در هر دو وقت استراحت فنی را با پیروزی پشت سر گذاشت. شاگردان عطایی با هماهنگی یکدگی و تشویق پرشور هواداران توانستند در این ست تیم برتر میدان باشند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ این ست را از آن خود کنند.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران

اگرچه اولین امتیاز در شروع ست دوم هم برای ایران به ثبت رسید اما پاکستانی‌ها هم در این ست بازی پایاپای ارائه دادند.اولین وقت استراحت فنی با پیروزی برای پاکستان گرفته شد. هر دو تیم خطای زیادی در سرویس داشتند، در ادامه بازی باز هم شاگردان عطایی توانستند با کسب چندین امتیاز فاصله خود را با تیم حریف زیاد کنند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود ایران به پایان رسید.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۱۳ به سود ایران

شروع ست سوم با امتیازگیری بازیکنان پاکستان همراه بود و همین موضوع باعث شد تا بهروز عطایی پس از کسب چندین امتیاز تیم حریف، وقت استراحت بگیرد، نکته جالب توجه اینکه سرمربی پاکستان پس از این درخواست استراحت فنی عطایی ابراز خوشحالی کرد! در ادامه بازی، خوشحالی بازیکنان پاکستان و سرمربی تیم چندان تدوام نشد و تیم ملی والیبال ایران با اختلاف امتیاز زیاد از حریف خود پیشی گرفت.شاگردان عطایی در وقت استراحت دوم نتیجه ۱۶ بر ۱۰ را کسب کردند، این روند ادامه پیدا کرد تا در نهایت تیم ایران با اختلاف امتیاز زیاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ به پیروزی رسید.

با این پیروزی تیم ایران مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد که روز جمعه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها